janitaenfrank.reismee.nl

... en aankomst

... en aankomst

Zee Warmte Vriendelijkheid Thee Sisha Rustig Natuur Moslim Lief Koraal Jordanië Humus Gastvrijheid Eten Dankbaarheid Chill Bedoeïnen Berg-/zandlandschap Arabisch[1]

Aqaba Adventure Divers heeft een stuk of zeven werknemers die van alles en nog wat doen om de duikschool draaiende te houden. Al deze een stuk of zeven werknemers zijn Arabische mannen en ik kan niet anders zeggen dan dat zij bijna alle stereotypen rondom moslim mannen wegvagen. Ze koken, wassen, maken schoon, zetten koffie voor me, luisteren naar wat ik zeg en sjouwen mijn spullen. Kortom; de perfecte vrouw voor een Nederlandse man en de perfecte collega's voor een Nederlandse vrouw.

Een leuk verhaal en foto's worden z.s.m. geplaatst, maar eerst ga ik een dutje proberen doen, tussen mijn 2e en 3e duik van de dag. Het leven van een duikinstructeur is niet zwaar.



[1] Voor de oplettenden zijn deze karakteromschrijvende woorden in alfabetische volgorde geplaatst, maar dan ‘op z'n Arabisch'. Voor de onoplettenden deze voetnoot ter verduidelijking :)

Reacties

Reacties

Gabrielle

Ik heb je niet eens 'vaarwel' gezegd, maar kan je gelukkig wel (met heel veel plezier) blijven volgen.
Niet origineel, maar ik blijf het herhalen: GENIET!!!!
Ga

Alva Beek van

Hahaha mooi verwoord. Succes met die droom van Nederlandse mannen :P. Wat fijn dat soort collega's. Geniet ervan meid!! Ik kijk uit naar je foto's en al je avonturen.

xxx

Elyse

Ik volg je! Zoals beloofd!
En blijf je volgen!
Heel veel plezier en ik kijk ernaar uit dat je weer terug in de Qwibus bent ;)
Veel liefs

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!