janitaenfrank.reismee.nl

Common Student Problems

Wat ik zojuist tegenkwam voor veelvoorkomende problemen die een Open Water Student (= 'je PADI halen') kan tegenkomen:

- choking

- unable to see

- swims with arms (except for individual with physical challenge who cannot swm with legs)

Ach, je moet het leuk houden, denk ik zo. Eens kijken of ik dit ook tegenkom volgende week, wanneer er 3 groepen OW studenten zijn, waarbij ik mag assisteren in de cursus (ja, volgende week al... Wees blij dat jij er niet bij hoort!).

Groeten,

vanuit mijn terrasje uitkijkende op een tropische tuin en

nog nagrommende dat mijn vorige bericht door de slechte internetverbinding verloren is gegaan,

verheugende op het biertje dat al koud staat bij een van de vele strandbarretjes in het gezellige baaitje waar ik zit,

nagenietende van de duiken van gister waarbij ik in één duik gelijk vier zeeschildpadden, een mureen, vliegende vissen en een paar gekleurde kreeften heb gezien,

hopende op een succesvolle afsluiting van mijn zoektocht naar een snellere internetverbinding voor mijn laptopje, zodat ik eindelijk foto's kan uploaden (shit, moet ik ze wel gaan maken..),

al relaxende weer studie-ontwijkend gedrag te ontdekken bij mezelf,

zout van mijn lichaam af schrapende na mijn verfrissende zwemtocht van vanmorgen en

al krabbend mijn jeuk van de minimaal 60 muggenbultjes proberen te verlichten.

Reacties

Reacties

mirjam van wijk

Ik vind het leuk om te lezen wat je daar doet en welke dieren je ziet. Ook ik blijf je berichtjes lezen. Veel succes met alles.

Wendy de Bert

Leuk dat je nu al verhaaltjes achterlaat! Ik ga alles blijven volgen!! Veel succes tijdens de cursus!

Dirk

Vliegende onderwater vissen! Foto's aub :) Maak er volgende week wat leuks van met die OW-students.

Wim

Janita, wat schrijf jij leuke verhalen. Niet alleen de inhoud, maar vooral de manier waarop je alles vertelt vind ik prachtig. Vertel dus meer.................

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!