janitaenfrank.reismee.nl

Zee

Eindeloze zee. Blauw. Golven die breken op het oppervlak en wit worden. Nog meer zee en nog meer blauw.Opeens verandert het in groen. Eindeloos groen. Heuvels, bochten, bomen. En dan, boem, hobbel hobbel. Vliegtuig is geland. Nog een keer boem, maar dan van de warmte. Chaos en vele kleuren op het vliegveld. In de auto met derelaxte duikschooleigenaarover het eiland. Nog meer chaos en kleuren. Nog meer eindeloos groen en blauw.

'This is your appartment. Take it slow. You can walk to the diveshop around the corner at the beach. We'll see you around. Please enjoy. Take it slow. See ya'

Yeah, Carribean baby!!!!

p.s. Foto's komen z.s.m. a la carribean. Dingen werken hier niet zo goed...

Reacties

Reacties

Madeliefs

Na je terugkomst kun je altijd nog schrijver worden :P!

Wat heb je dit super leuk opgeschreven, en wat ben ik jaloers... Wil ook wel ondergedompeld worden in die oneindigheid van groen en blauw, maar hier is helaas een submersie van grijs en grauw.

Geniet ervan meis! Je hebt er hard genoeg voor gewerkt.

Tot snel! Kus, Mief

Nancy

Echt geweldig dit. Het is net alsof ik een boek zit te lezen. Ik kan me helemaal inleven. Geniet ervan! Ik hou je in de gaten. Xoxo

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!